Airbnb pluss
Airbnb pluss
Om Airbnb pluss
- VeiledningerForskjellen mellom Airbnb pluss og SuperhostSuperhost-programmet anerkjenner fremragende verter. Airbnb pluss-programmet anerkjenner steder å bo med høy standard når det kommer til kva…
- ReglerEksklusivitetskrav for Airbnb plussNår du blir med i Airbnb pluss, ber vi deg om å godta vilkårene våre og kun leie ut stedet ditt gjennom Airbnb pluss.
- VeiledningerHvordan fungerer Airbnb Pluss Advance incentivprogram?Airbnb tilbyr et insentivprogram for å hjelpe verter med å dekke kostnadene av utbedringer de må gjøre for å bli verifisert for Airbnb pluss…
Bli med i Airbnb pluss
- ReglerProgramstandardene for Airbnb plussDisse standardene er en samling med kriterier som beskriver hva som kreves for at steder og verter skal regnes som henholdsvis godt innreded…
- VeiledningerPublisering av annonsen for Airbnb pluss-utleiestedet dittDen opprinnelige annonsen blir erstattet av Airbnb pluss-annonsen, og eksisterende anmeldelser blir overført. Du kontrollerer fortsatt besti…
- VeiledningerHvorfor skal jeg kun leie ut hjemmet mitt med Airbnb pluss?Vi investerer i Airbnb pluss-vertene våre og tilbyr tjenester som profesjonell fotografering, slik at annonsene deres skiller seg ut, og ver…
- VeiledningerHvorfor utløp invitasjonen min til Airbnb Pluss?Invitasjonen din utløp fordi vi enten ikke har hørt fra deg, eller fordi du ikke gjorde noe med tilbakemeldingen fra oss i tide.
Administrering av Airbnb pluss-statusen din
- VeiledningerOppretthold Airbnb pluss-statusen dinSørg for å fortsette å opprettholde programstandardene for design og gjestfrihet, deriblant gjestfrihet på Superhost-nivå.
- VeiledningerSlik får du gode Airbnb pluss-anmeldelserFor å opprettholde en gjennomsnittlig vurdering på 4,8 kreves det god kommunikasjon, grunnleggende fasiliteter, innbydende detaljer og ekstr…
- VeiledningerHvordan melder jeg meg ut av Airbnb pluss?Du kan gå tilbake til den opprinnelige annonsen din på Airbnb og beholde eksisterende gjestevurderinger, anmeldelser og reservasjoner.
Oppdater informasjonen om utleiestedet
- VeiledningerVil jeg få en ny utleiestedsbeskrivelse for Airbnb Pluss?For å sikre at alle Airbnb pluss-annonser oppfyller de redaksjonelle standardene våre, samarbeider vi med profesjonelle tekstforfattere som …
- VeiledningerKan jeg fortsatt kontrollere utleiestedet mitt etter at det oppgraderes til Airbnb pluss?Ja. Når utleiestedet ditt oppgraderes til Airbnb pluss, kan du fortsatt kontrollere de fleste tingene som omhandler annonsen.
- VeiledningerEndre Airbnb pluss-bildene dineLes om hvordan du endrer Airbnb pluss-bildene slik at gjestene virkelig får et innblikk i stedet ditt i husomvisningen din.