Betalingsmåter
Betalingsmåter
- VeiledningerBetaling utenfor AirbnbHvis en Airbnb-vert på Airbnbs nettsted ber deg om å betale utenfor nettstedet eller gjennom et annet selskap, ber vi deg om å rapportere de…
- VeiledningerAksepterte betalingsmåterVi støtter forskjellige betalingsmåter avhengig av hvilket land betalingskontoen din befinner seg i.
- VeiledningerSlik kan du endre, fjerne og legge til en betalingsmåteFinn ut hvordan du administrerer betalingsmåtene dine.
- VeiledningerEndring av betalingsmåte for en bekreftet reservasjonHvis reservasjonen din er bekreftet og betalt, kan du ikke endre betalingsmåten. Hvis den ikke er det, kan du kansellere og bestille på nytt…
- VeiledningerBruk av flere betalingsmåterMed mindre du skal bruke Airbnb-kreditter eller en kupong, kan du ikke dele totalkostnaden for Airbnb-oppholdet eller -opplevelsen over fler…
- VeiledningerHvordan bekrefter jeg betalingsmåten min?Du kan gå til kontoen din og følge instruksjonene.
- VeiledningerStøttede valutaerVi støtter mange forskjellige valutaer og betalingsmåter. Les mer om dette og potensielle gebyrer knyttet til valget ditt.
- VeiledningerHvordan bruker jeg PayPal for å betale?Hvis PayPal er tilgjengelig, kan du velge det på betalingssiden.
- VeiledningerHvordan bruker jeg PayU til å betale?PayU er tilgjengelig som betalingsmåte hvis du angir India som bostedland i profilen din.
- VeiledningerHvordan bruker jeg Alipay for betaling?Når du sender en reservasjonsforespørsel og velger å bruke Alipay, blir du videresendt til Alipays nettsted, hvor du logger inn for å betale…
- VeiledningerHvordan bruker jeg Sofort Überweisung til å betale?Velg Sofort Überweisung (eller Sofort Banking) som betalingsmåte dersom den er tilgjengelig, så blir du veiledet gjennom betalingsprosessen.